Kelebegimmmm benimde ilk 2 ay aşırı sütüm vardı oğlum emmedi benimde hep denedim ki hala deniyorum emiyor biraz şuan 3 ay 9 günlük, ilk bir ay 4-5 saatte bir iki gogusumden 340-360 CC arasında çıkıyordu , hep buzluğa attım sutlerimi, sol gogsumden tek seferde 200 CC sagdigimi bilirim, sonra annem 40 gün sonra gitti ev işi çocuk falan derken iki göğüsten 250 ye falan düştü, sonra 3. Ayda beslenme reddi yaptı oğlum 15-20 gün ağladım üzüntüden sütlerim kesildi nerdeyse şuan toplamda 100 falan çıkıyor, zaten iki üç gündür sagmiyorum sadece emziriyorum geri kalanını mama veriyorum çok üzüntü stres çektim , oğlum da düzeliyor ama anasının sütleri gitti 😊geceleri sagicam yatmadan bir kere o kadar, o sutlerimide buzluğa atıp ek gıdaya geçince muhallebi falan yaparsam o sutlerle yapicam