Ebruli101 sevcan bende başvurdum eşim çalışıyor çok şükür ama borcumuz çok. Hasta biri var yardım toplanıyor ona bi miktar verdik ama çıksaydı yine verecektik aynen sizin gibi uyarı veriyor çıkmadı canım.
Gulbeyz Merve-miray Bi arayın tada gitme şansınız varsa eşinizin sizin sorun kazanılmış bir haktır bu
Canselgly Domino bende de kapsam dişi yazıyordu bu sabah polis ve postane görevlisi gelip verdi gelir inşallah cnm
Domino Canselgly cok sevindim canim gule gule harcayın. Insallah gelir iki cocuk kira faturalar esim 2 aya yakin çalışmıyor rabbin yardimcimiz olsun.👐 ama simdi baktigimda süreç devam ediyor yaziyo
Gulbeyz Merve-miray ilçenizdeki sosyal yardımlaşma yada önce ptt yi arayın müşteri hizmetlerine sorun bakalım kime teslim etmişler
Bilge12 Gulbeyz bende başvurdum süreç devam ediyor diyordu şimdi sayfayı başa atmış bu ne demek oluyor bilginiz varmı
Merve-miray Gulbeyz Arıyorum hat düşmüyor. Calmadan kapanıyor. Bazende çalıyor açmıyorlar. Olmadı kayınbabam gelince gideriz. Eşim askerde olsaydı o hallederdi😏
Gulbeyz Bilge12 malesef onun hakkında bilgim yok tc nizin son rakamı bugüne uygunsa ondan olabilir yarın tekrar bakın başvurunuz öyle görünebilir
ElifyEren Bizede gelsn lütfen 🙁 giriyorm sayfayı basa atıyor ilk basvrdgmz tc li yere hcbişe gözkmüyor persmbe basvrmstm tekrar persmbe bakacam bakalım geçinemiorz gercekten
Sera00 Nekwam baktim yok sadece pandemi el başvuru var o da tc noya göre başvururu kabul ediyorlarmış
Acemiannecik Nekwam ne zamana kadar basvuru yapılıyor acaba benim pazartesi yapmam lazmmis ama gecti belli bir suresi var mi
Nekwam Acemiannecik bilmiyorum ama bugün kimlik nosunun sonu 2 olanlar başvuruyomus netten bir araştırın. Hafta sonu herkes başvurabiliyor ama heralde geçen hafta öyle oldu