Minniemouse_4235 Nekwam ya şimdi kapıya postacı geldi ama parayı bana vermedi eşine vermem gerekiyor dedi yardım parası dedi haftaya posta hesabına yatacak eşin dedi ama eşimin postane hesabı yok TC numarasıyla mı çekecek onu demeyi unuttum adama
Nekwam wafflee_42 hehe bizde öyle oldu canim 😁 E devlet şifrem olmadığı için esime basvur demistim Cok amin 🤗
Ahsen25 Obenimmelegim ne guzel valla bazen biseler yanlis gidiyor olsa guzel selerde oluo ulkemizde ins.devami gelir ..katkisi olanlardan razi olsun ne guzel sey paylasmk dimi..
Kalben17- prenses3509 kuzum açıklama da bişeyler yazıyordu bende de ama suan göremiyorum siz de de yazıyor muydu yanlış olduğunu düşünüyorsanız şuraya başvuru diye açıklama kısmında ?
sevcan banada dun kapsam dısı yazılıyordu bgn surec devam edıyor dedı. az önce baktım sayfayı başa atmıs yanı ılk başvurdğum zamana atmıs hcbsy anlamadm🙄
Ltfy sevcan aynısı bende de oldu cuma günü başvurdum süreç devam ediyor demişti cmrts ama şimdi ne sorgulama yapabiliyorum ne bişi direk covid 19 bilgilendirme yazısı çıkıyor. Nereden takip ediyorsunuz?
sevcan Hayatnegarip e devlet pandemıden bakıyordum ama sayfayı basa atmıs. sosyal yardımlaşmadan baktım. sosyal yardım bılgısı bulanamadı dıyor. red demek galıba bu ozman.
Ebruli101 sevcan bende başvurdum eşim çalışıyor çok şükür ama borcumuz çok. Hasta biri var yardım toplanıyor ona bi miktar verdik ama çıksaydı yine verecektik aynen sizin gibi uyarı veriyor çıkmadı canım.
Ahsen25 sevcan yok cnm red degil birde acik kapi takip yaz bklm orda ne cikick bnde orda yazior ama havuz biriminde yazior