Selamunaleykum sevgili anneler🥰
Burda günlerdir bunun mutalasi yapılıyor malum ben de sizlere bir umut olsun diye yazayım dedim.
E devletten esim cuma günü basvuru yaptı kendi adına
Lakin para benim adima geldi.
Herhalde kisa calisma ödeneğinden faydalanicak diye esim adina gelmemis.
Gecen ayda bu ayda nerdeyse 1 ay izinli olduğu icin çalışmadığı günleri devlet verecekmis. Yoksa maaşın yarısıni alamicaktik yoksa..
Istanbul da Kiradayız 2 çocukla arabamız bile yok esim ssk li.
Herseyi yazıyorum ki bence ihtiyacı olan herkese gönderiliyor demeek istiyorum 🤗
Allahım devletimizden razi olsun bu dar günlerden milletçe en kisa zamanda çıkmamızı nasip etsin yavrularimizla güzel günler görelim inşallah 🤗
Demem o ki özellikle ihtiyacı olanlar mutlaka başvurun 😉