Nekwam kuzum merhaba öncelikle paranızı güle güle harcamak nasip olsun insallah 🙏🙏
birşey sormak istiyorum bilginiz var ise;
eşim ocaktan bu yana çalışmıyor , işsizlik maaşı alıyor sadece bende doğum izninden sonra işten ayrıldım.
Başvuru yaptım fakat kapsam dışı yazdı, sonucunda şuan başvurularımda göremiyorum
acaba bize yok demek mi oluyor bileğiniz var mı yada bilen arkadaşlar ?
bilgi verebilir misiniz rica etsem