Yapraksarmam canım tedavi olması sadece antibiyotik kullanması demek değildir. Yaşım 36, iyi kötü biraz bilgi sahibiyim. Böyle küçük hastalalıklarda antibiyotik kullanmak bana göre doğru değil. Zaten 48 saat içerisinde ateşi bitti, şuan çok şükür oldukça toparladı, iştahı yerine de geldi. Biraz kırgınlığı kaldı o da birkaç güne geçer. Tonsilit, faranjit, soğuk algınlığı, grip gibi üst solunum yolu hastalıklarında antibiyotik şart değildir, iyi bir bakım ve antibiyotik içerikli gıdalarla beslemeyle birkaç güne hastalık toparlanabilir 🙏