Günaydın, kızım 4 gündür yüksek ateşle mücadele ediyor. Diş ateşi mi değil mide anlamak için ikinci gün ateş dürürücü vermeyip bekledim maalesef bir anda 39.3’e yükselince acile götürdük. Doktor geniz akıntısı başlamış diyip antibiyotik verdi. Antibiyotiği kullanmıyorum çok iyi besleyerek iltihabı vücuttan atmasına yardımcı olmaya çalışıyorum. Çok şükür 24 saattir ateşi yükselmiyor, iyi gidiyor. Fakat halsizlik ve ishal devam ediyor. Bunun yanı sıra özellikle karın-göğüs bölgesinde fotoğrafta olduğu gibi kırmızı lekeler ortaya çıktı. Kızım alerjik bir bebek onun için gıda alerjisini tanıyorum onunla bir ilgisi yok. Uykuda çok terlemişti ama isilik de minik kabarcıklar şeklinde olur diye biliyorum. Bu kabarcık şeklinde değil sadece kasıktan boğaza kadar kırmızı renk değişimi leke gibi kan toplamış gibi gibi birşey. Umarım foto da yaklaştırıp bakınca anlaşılıyordur. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu, sizce ne olabilir?