LINDAMAY biz 3 ay önce geçirdik 40.3lere çıktı ateş 10 aylıktı kızım sadece fitil ve ateş düşürücü ile ateş 5 gün sürdü neredeyse sonra döküntü yaptı döküntü olması geçiyor demek onlarda en fazla 3-5 günde geçiyor iyileşme dönemine geçmiş döküntüden sonra ateş yaparsa tekrar o zaman konuşalım demişti doktorum ama yapmadı