gezentianne Fikrine saygı duyuyorum canım, ama bebeğim mutsuz bir sekilde uyumuyor gülerek oyun oynayarak mutlu ni sekilde dalıyor uykuya, ğstte yazdığım gibi uyku eğitimi denemez çünkü ilk denediğim gğnden itibaren ağlamadan mızmızlanmadan bu sekilde uyuyor. Güvenli bağlanmaya gelicek olursam da doğduğu günden itibaren gündüz fazlasıyla güvenli bağlanma kurduğumuzu düşünüyorum o yüzden yanımda hiç yatırmadım, yanıbaşımızda ama beşiğinde uyudu hep, pişman değilim bundan çünkü gündüz fazlasıyla vakit geçiriyorum birlikte 😊