Kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük 15 gündür kendi kendine uyuyor ve sepet beşiğe artık sığmadığı için odasında yatağında yatırmaya karar vermiştim ve bu gece ilk defa bizden ayrı odada yatıyor, odalarımız dipdibe derinden nefes alırlar ya bazen onu bile duyuyorum ama gözüme uyku girmiyo, odasını erkenden ayıranlar bu geçici bi durum deyin lutfen 🙊 linç edicekler yazmasın lütfen 😉