ipek39ela Canım Biz de 6.ayda ayırdık şimdi 8aylık kızım..İlk birkaç gün biraz değişik hissediyor insan hatta üzülüyor,gözüme uyku girmemişti benim de,çok doğal ama alışacaksın 😊 Bizim de yan odamızda kapılar da açık kameradan da izliyorum içim rahat,çünkü biz yatakta dönünce bile uyanıyordu kızım uykusu çok bölünüyordu şimdi gayet rahat uyuyor,erkenden alışması iyi de oldu bana göre😊Zaten akşam 8-9da yatıp sabah 6da emmeye kalkıyordu sadece o açıdan da sorun olmadı açıkçası…Kısa süre sonra normale döner bu durum ❤️