Meralminahalil Niye ağlıyosunki? Benim de bebeğim 10 aylık 3 aylık hamileyim. İlk hamile olduğun anı hatırla,ne kadar mutlu olmuştun dimi? Havalara uçmuştun,peki 2.bebek haberini aldığında neden ağlıyosun? Oda evlat değil mi can değil mi. Ben şükür namazı kılmıştım. Bence şu mübarek ayda sen de otur namaz kıl. Rabbim aratmadan 2.evladını kucağına verecek. Sağlıkla büyüt inşallah🥰