Meralminahalil mecbur alışıyorsun bacım. Doktora kandık. Süt korur,bişey olmaz dedi. Şehir efsanesiymiş meğer onlar. Kızım daha 2,5 aylıkken öğrendim hamile olduğumu. Sen birde beni düşün. 2 ay sonra temmuzda kısmetse doğumum var. O da erkek. Bir kız bir erkek bundan sonra çocuk mocuk yok. Anlaştım eşimle. Bir de sezaryendi benim ilki de. Düşün. Ama Allah’a şükür çok sıkıntım olmuyor hafif ağrılarım dışında. İkiz gibi büyüyecekler kısmetse.
kendini “ikizi olanlar nasıl bakıyor ikisine aynı anda “ diye alıştırırsan alışıyorsun bence. Allah verir kolaylığını. Sen içini ferah tut bacım ☺️