Zeyno111 Ftsm Ben görmedim ciddi kilo yaptı hemen bıraktım onun yerine keşke en başta süt yulaf incir kuru dut ocakta kaynatıp üzerine de yulaf kırmızı meyveleri döküp yeseydim acayip iyi geldi 🥰
Ftsm Zeyno111 ben sadece dut kaynatıp içmiştim. Bu dediklerinizi de deneyeyim.insallah briisi çok işe yarar daaa 😍🤲🤲🤲 çok sağolun 🤲
Ozgemrem46 Ftsm selam kuzu sana tavsiyem ananas 🍍 suyu BİM’den almış eşim 🤲🏻Yada sokta satılan ananaslı Malta’na dene ve bana çok dua et
Pelin87 Blackeagle süt çoğaltmak içinse evet ona da faydası var ama ben sütümü arttırmak için maden suyu, kuru kayısı, dere otu, tahin helvası tüketiyorum bunlar bende çok süt yapıyor, bir de ne zaman nane limon kaynatıp içsem sütüm çok artıyor
Ftsm Pelin87 bende bunların hiç biri ise yaramadı 😔😔😔 süt çayları da😔 süt damlaları da 😔 lactamil de 😔 hep aynı hep ayniii 😔😭
Ayseasyaa Ftsm ben kullandım çok faydasını gördüm günde 6 kez kullanmak gerekiyor aynı zamanda sık sık emzirmek , süt gelmediğini düşündüğünüzde bile
Zeyno111 Ftsm Canım bir de önemli noktayı unutmuşum daha da verim almak istiyorsan gece uykuya geçmeden bunları iç yat uyuyabildiğin kadar uyu 😅
Semra12 Ftsm bir de çok enerji veriyor inanılmaz zinde oluyorsun. Ben artık yatınca uyuyamıyorum kalkıp iş yapıyordum bi süre sonra gece az kullanmaya başladım
Blackeagle Semra12 neyi kullanınca böyle enerji etkisi yaptı ben sürekli uyumak yatmak istiyorum kalkıp iş yapasım yemek yapasım gelmiyor bazen yıkanmaya bile üşeniyorum hele emzirdikten sonra uyumak istiyorum
Semra12 Ftsm ben de kilo yapmadı iştahım da çok normaldi. İlk 1 ay günde 3 kez 2 tane yutuyorsun ardından geceleri uyuyamazsan 1 tane yut bendede benim arkadaşlarımda da aynısı oldu. Bir de protein ciddi yararlı hergün 2 yumurta kesin yiyorum ben sabah erkenden yulaf üzerine tahin ufalıyorum onu yiyorum 2 saat sonra da normal kahvaltı yapıyorum. Kilo da almadım zaten kandaki besin miktarlarının bir kısmı süte çekiliyor. Bir de dereotu ye ara öğün niyetine. Son olarak da e bebekte Ali ünyaZıcı çayı var milk tea ben ondan da fayda gördüm. Zaten artık rutine bindiği için normal seyrediyor sütüm.
Ftsm Blackeagle bende öyle bir suri şey denedim ama yok 😔 çok isterdim çok olsun diye 😔 çok üzülüyorum 😔
Blackeagle Ftsm aynen bende çok üzülüyorum, galactago damla aldım onu kullanıyorum bi yandan rezene ve kimyon çayı içiyorum bi yandan e bebekten promalt aldım onu içiyorum ama yine de değişen birşey yok ne yazıkki 😔😔
GSA1319 Ftsm ben kullandım faydasını gördüm bir kutu bitince bestlak kullandım o bitince bu gün ikinci kutuyu açtım bence Aralık vermek iyi geliyor vücut alışıyor