K1996 Bhrsnr19 ben pandemiden basvuru yaptım aile sosyal yardımlaşmadan baktığımda sonuca basvurunuz bulunmamamktadır diyor
CinarciginAnnesi Kızlar bende açık kapıdan başvuru yaptım vefa masası ni seçerek bununla pandemi yardımı farklı mı aynı mı açık kapıdan sonuca baktığımda işlem sürüyor diyo
Sedaa4 CinarciginAnnesi o yalan canm bnde yaptim sosyal medya nin uydurmasi acik kapinin Para verme gbi bi zorunlulugu yokmus
CinarciginAnnesi myloves23 peki ben dün başvurdum takibini yapamiyorum ama e devletten sosyal yardımlaşma diye girince eski yardımlar gözüküyo annemin aldigi
K1996 myloves23 sosyal yardımlaşmada basvurunuz bulunmamaktadır diyor basvuru takipe bakınca işleminiz alınmayı bekliyor yazıyor
Aslimm myloves23 ya biz de başvuru yaptık ama girince tekrar başvuru sayfası açılıyor bugün. Oysa dün işleminiz inceleniyor gibi bir şey yazıyordu, red mi edildi oluyo bu
myloves23 CinarciginAnnesi canım istersen bağlı olduğun ilin yada ilçenin nerde oturuyorsan oranın sosyal yardımlaşma vakfını arayıp sor yada ptt yi
Caglamarail Ozge09 canm gelir düzeyiniz ne yani nasıl çıkıyor . Özel olacak ama bizde ona göre başvuralım kusura bakmayın🙏 Eşimin sigortası var
CinarciginAnnesi Sedaa4 ama annemgile yaptım ben onlara ertesi gün para geldi geçen gün de ordan aynı eltimgile yaptık iki gün sonrada onlara para geldi eşi sigortalı çalışmasına ragmen
hayalperest_ Duce28 benim de aynı yazı eli kulağında o Zaman gelebilir bir de TC ye göre dağıtım nasıl oluyor ki benim de son rakam çift o mantıkla bugüne gelmesi gerekirdi