Ozge09 Ben daha anlayamadım onu. Bana yardımcı olur musunuz. Tc’min son hanesi 0
Kimler faydalanabiliyor mesela? Başvuruyu nerden nasıl yapıyoruz? E-devletim yok benim eşimin e-devletinden yapabilir miyim mesela? Eşim askerde 26 temmuzda askerliği bitecek inşallah. Eğer bana düşüyorsa bende 1000 tl yardımdan yararlanmak istiyorum. İhtiyacım var çünkü 😏