Bravewomen Ozge09 evet baktm 2 cocugumda verilen dogum yardimlari gorunuyor sadece. 300 ve 400 tl olan.
iki_prens_annesi C.tesi baswuru yaptim dunde kapmsam disi dendi bugun bakayim dedim sonucum kayip goremiyom yani bu red edildi anlamina mi geliyo dun esiminkine baktim kapsam disi ödemeniz hazir diyo yani bana deglde esime mi cikti
Eslemeymen iki_prens_annesi ya birşey sorucam ben başvurdum eşimde başvurmaya çalıştı ama aynı adreste olduğumuz için başvurulmadı olmadı siz nasl yaptınız yani eşinizle nal başvurdunuz
Ediz2019 iki_prens_annesi bende de bu şekilde yazıyor anlam veresmedim ıban numaramı yazdım.ücretiniz yazıyor ama aynı zamanda kapsam dışı yazıyor anlayamadım
Duce28 Ozge09 20si pazartesi basvuru yapmissiniz . 27sinde gelmiş . Dün basvuru yapip bugun gelmez .gule gule harcayin 🤗
Melekyigiter Ozge09 bende de boyle yaziyor canim cikmis mi birde eve mi getiriyor lar bizim mi gitmemiz lazim ?
Eyllzmra-54 Ozge09 ya biriside bizi şunu açık net nasıl yaptgnı anlatsa tane tane vlla belki bizlerede yardmcı olursnuz
Bhrsnr19 Eyllzmra-54 canım e devletten yapıyorsun pandemi yardım başvurusu diye doğum tarihinin son rakamına göre başvuru alıyorlar . Daha sonra çıkıp çıkmadığında da aile sosyal yardımlaşma başvuru sonucuna bakıyorsun
hayalperest_ Duce28 benim de aynı yazı eli kulağında o Zaman gelebilir bir de TC ye göre dağıtım nasıl oluyor ki benim de son rakam çift o mantıkla bugüne gelmesi gerekirdi
K1996 Bhrsnr19 ben pandemiden basvuru yaptım aile sosyal yardımlaşmadan baktığımda sonuca basvurunuz bulunmamamktadır diyor
Eyllzmra-54 Bhrsnr19 ama bebişim sadce bu yazı ekrana geliyo hani tıklayıp ilerleyecek ikinci bi seçenek gelmiyo
Merve-miray Bhrsnr19 Eşim askerde ona yapsam çıkar mı acaba. Tcsinin son hanesi 6. O zaman perşembe günü mü başvuru yapmam lazım benim