Aslında en iyi yöntem 0 birliktelik ama öyle de olmuyor 🤷♀️ İlk oğlumdan sonra hormon kullanmam yasak olduğu için bakır spiral takmıştı doktorum. 5 yıl kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım sadece 5 gün olan adetim 7 güne çıktı. Şimdi ikinci oğlum 5 aylık oldu şu koronadan sonra yine spiral taktırıcam bence gayet güvenli. Hem de rahat. Sadece yıllık kontrole gittim dr. O kadar.