hayalperest_ Zhnce teşekkür ederim bu ara bağımlı oldum burdan çıkamıyorum her şeye de atlıyorum bir sürü düşmanım oldu böyle çat pat konuşmaktan 😂😂🤷
Pamuksekerim87 Mom8 teşekkür ederim… ben o kadar uzun süreçli kullanmam ilaçı kullansamda maksimum 2 sene ama bakalım
Mom8 Pamuksekerim87 5 yıldan sonrası sıkıntı 2 yıl gibi bir süre kullanacaksanız hap alın en kolay yöntem. Hap kısır yapar gibi yanlış bir inanış var ben dediğim gibi uzun yıllar kullandım öyle bir etkisi yok
Mom8 melis_duru şöyle anlatayım adet görmemeye başladım karnım genişledi baş ağrılarım çoğaldı. Her yıl doktor kontrolüne giderim ben 5.yila kadar doktorum hep devam edebilirsin sorun yok demişti. İlacın içeriğini okursanız uzun süreli kullanımda pıhtı atma ihtimalini de arttırdığı yazıyor. Bırakınca daha kötü oldu ama. Resmen ergenliğe yeni girmiş gibi oldum. Yüzüm sivilcelendi sinirli sabırsız biri oldum göğüs ağrısı vs oldu tam duzelemeden de hamile kaldım 🙄
melis_duru Mom8 e iki türlü de kötüyse napıcaz peki 😱 ben kızım 3 yaşına gelince 2. çocuk düşünebilirim, ama sonrasında 3. düşünmediğim için ömür boyu ilaca devam ederim diye düşünüyordum 🤔 spiral mi taktırmak daha iyi acaba
Mom8 melis_duru ömür boyu olmuyor işte happymom da biri vardı annesi uzun yıllar kullandığı için 50 yaşına gelmeden beyne pıhtı atması sonucu vefat etmiş. Hiç bişey olmasada böyle bir risk var. Ben uzun süre kullandığım için artık ilaç alamıyorum regl uzun sürdüğü için bakır spiral olmuyor tek umudum hormonlu spiral şu karantina olayları bir bitsin hemen gidip taktiracağım