Merhaba biZ prezervatif kullanıyorduk bir kaç gün önce fark ettik ki yırtılmış emziriyorum ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım bebeğim daha 5,5 aylık çünkü 3 gün emzirme dedi eczacı ama sadece bir gün yapabildim bebeğim mama yemedi çok ağladı mecbur emzirdim şimdi kusuyor emzirdikten sonra çok tedirginim normal de de kusardı hatta bazı zamanlar aynı bugün ki gibi çok kusardı özellikle dönüp karnının üstüne gelince ama şimdi denk mi geldi ilaç yüzünden mi böyle bilmiyorum çok moralim bozuk korkuyorum bir yandan 😟 asla prezervatif kullanmam bir daha bence spiral taktırın ama ağır kaldırmayın kontrollerinizi de düzenli yaptırın