AhmetTugce hiç merak etmeyin benim ilk denemem baya moralimi bozmuştu.. belki çok uykusu olduğu için.. ama hiç bebeğim ağlıyor diye altını baglamamazlik yaptınız mı..bu da öyle birşey onun ve sizin iyiliginiz için.. Instagram varsa gizem erbirer in gece kanguruda etiketini takip edin videolara ve özellikle altındaki yazıları okuyun.. bir iki deneme sonra zaten sizin kokunuz, kalp atışınız ve elbette meme ❤ sakinlestirecektir ..bu esnada sizin ve bebeğinizin en sakin anını kollayın.. altı temiz karnı ne çok aç ne de tok olsun .. gerçi ben çok kez kriz anlarını slinge veya kanguruya koyarak atlattım ama 😁 bunları alırsanız pişman olmazsınız emin olun ..