AhmetTugce ben yenidogan döneminde sling öneririm özellikle gün içinde üzerinden çıkaramazsın sırf kumaş zaten kıyafet gibi çocuğu içine sok çıkar 😜 bebeği slingin içinde emziren bile var ben beceremedim ama 😂
Slingi sevi bebe marka aldım bel destekli diye ama boba sling de çok tavsiye ediliyor.
Şimdi 6 aylık ama 70cm slinge falan sığmıyor ben de solomombaby kanguru aldım dolaptan. Sıfırına para verme deneyip kullanamayan o kadar çok insan var ki uygun fiyata satıyorlar bir iki kez kullandıkları kangurulari.
Yani ozetle yenidogan 3-4 ayljga kadar sling daha iyi hem daha annesinin koynunda gibi oluyor daha yakın güzel bir his hem de daha rahat sirf kumaş olduğu için. Daha sonrasi için de kanguru öneririm.
Özellikle slingi ilk denemede doğru takamayabilirsin sıkıligini falan ayarlamak zor gelebilir hiç yılma birkaç seferden sonra alışılıyor çok kolay hale geliyor 🥰
Bütçe sıkıntısı varsa iki ayrı şey almayayım diyorsan yenidogan aparatli kanguru alıp uzun süre aynı ürünü kullanabilirsin.