Merhabalar hayırlı olsun anneliğiniz.. ben ilk zamanlar sling kullandım..bağlaması gözünüzde büyüttüğünüz kadar zor değil inanın..ben kullandım şimdi bir komşum doğum yaptı ona verdim..o da ön yargılı yaklaştı ama şimdi hamile olduğumu öğrendiğimde asıl ilk almam gereken buymuş diyor.. Kanguru konusu da facebook ta bebeğini giyenler kulübünde baya zaman geçirdim.. ilk sırada neko geliyor ..ama onun iki çeşidi var ..baby size ve toddler size yani yürümeden önce ve sonra farklı kangurular alıyorsunuz.. benim halihazırda kullandigim baby boroosh new age.. bacak boyu bebekle birlikte ayarlanıyor.. geçen yaz takıp yürüyüşümü, alışverişimi ,yemeğimi ,temizliğimi yaptım.. kanguruda emip uyudu .. eve geldiğimizde kangurudan indirdiğim an ağlamaya başladı. O kadar seviyor ki .. şimdi de mutfakta huzursuz olduğunda takıyorum kanguruya ikimiz de rahatliyoruz.. yani o ağlama krizleri kucak olmadan geçecek gibi değil..hatta 5 aylıktı öyle bir ağlama krizine girdi ki susturamadım bir türlü emmedi .. sling aklıma geldi takıp emzirmemle uyuması 2 dk sürmedi.. öyle büyük kurtarıcı.. hem kanguru modeli hem sling alın asla pişman olmazsınız.. bir anneye daha önermiştim o da aldı benim vesilemle ..ilk gün huysuzlandı felan dedi ..ertesi gün foto yolladı emmiş uyumuş bebeği.. fazla uzun oldu ama bebek sağlığı önemli olan ❤ sağlıkla büyütün yavrunuzu