AhmetTugce ayrıca heryöne modelini alın alırsanız bence ☺️ben alırken normalini almıştım ama şuan keşke heryöne olanını alsaydım diyorum ilk çocuk,tecrübesizlik işte 😁ben kızım 1 aylıkken kullanmaya başladım çok sık kullandım 2,5 ayda kalça kontrolüne gittim gayet güzel çıktı sonuçlar doktorda aparatla kullandığın sürece sorun yok dedi zaten şuan 4,5 aylık aparatsız kullanıma geçtik.