My_LiFee Rabiaaa22 valla oynamadigim için bilmiyorm kendi mi silinir başkası mı siler sadce söylediğinden yola çıkarak öyle söyledim 👀
Deletedmom819 Rabiaaa22 giriyorum ama yeni arkadaşlar var onlarla oynarken düştü hep seviye yerlere hahaha botlarla çatışıyoruz 😂
Deletedmom413 Rabiaaa22 Sizi yeni gördümde esranin yorumlarina bayilyorum ;) Yok ben anca cocuk bakabiliyorum 🤣
Rabiaaa22 Deletedmom413 bende gecen post açmıştm kızlar doğum yaptm dıye.benımde erken doğum oldu .30 haftalık.bebeğim kuvezde.zor zamanlar gecırıoz.2hafta oldu.yavas yavas toparlıoz ınsallah.
Deletedmom413 Rabiaaa22 Ayy cok gecmis olsun Sükür ki iyi bebeginiz Dahada iyi olur insallah 🙏 Benim kızçemin adı Rabia :) bebeginizin adimi
Rabiaaa22 Deletedmom413 bebeğimin adı mihrinaz.tam bir aceleci cadı.erkenci kuş.mınıcık doğdu.hayati tehlikeleri var.ama rabbımden umıt kesılmez.herkesten bol dualar topladık.hatımler yapıolar saolsunlar.ıns ıyıye gıdıyor durumumuz maşallah nazar değmesin.❤️🌸
Deletedmom413 Melegimkizim123 Belki sadece oyun amacli kullaniyordur Ara ara kontrol edin caktirmadan