cilekliturtam biz de 3 hafta gecikmeli yaptırdık . Bana kalsa gitmicektim daha da ama sağlıkocağından arayıp “kızamık a yakalanması korona ya yakalanmasından daha yüksek bi ihtimal getirin yapalım” dediler. Maskeleri takıp gittik oğluma da taktım hatta. Sadece bini ve oğlumu aldılar kapıdan eşim bina dışında bekledi. Girişte ateşlerimizi ölçtüler. Hemşireler de maskeliydi aşıyı hazırlarken de eldiven taktılar. Temiz bi alt açma götürDüm işiniz bitince orda çöpe attım. Tedbirler oldukça iyi idi. Biz çıkmadan kimseyi bina içine bile almadılar dışarda bekleyip seslendiler. Boşa o kadar evham yapmışım dedim açıkçası çünkü aşı yapılmadı die de Vicdanım da rahat değildi