cilekliturtam 1 değil ama 1.5 yas aşısını yaptırdim bence mutlaka yaptır zaten içeri tek tek aliyolar ben evden örtü götürdüm onun üzerine yatırdım 2 dk da ebe vurdu ve direk çıktık sağlik ocağından doktorlarda yaptırın diyolar. Birde bizim burda 10.30 a kadar asi ve bebek takip yapılıyo sadece hasta bakilmiyo muhtemelen heryerde öyle yani ben yaptırmani öneririm tedbirini alip