cilekliturtam sali gunu yaptırdık saglik ocagina herkes tek tek aliniyo hemşireler cok iyi korunmuslar aşi odasina zaten muayeneye gelenler girmiyo alt acma örtüsü götürdüm giderken elllerinden geldiği kadar hizlica hallettiler 3asi yapıldı su çiçeği kizamik kizamikcik galiba ateşi olmadi 3 tane olunca baya korktu agladi ama aşı yerlerinde şişme falanda olmadi