BusraElaa canım bende sezeryan doğum yaptım sütümde hemen gelmesine rağmen bebeği memeye tutturamadım sağdım verdim ama tabiki bebek emmediği için süt çoğalmadı ve yetmediği için mama takviyesinede başladım... şimdi hem sağdığım sütü hemde mamayı veriyorum kızıma asla yapmam dediğim birşeydi büyük konuşmuşum ...ileride memeyi tutabilir diyorlar siz denedinizmi?? Benim bebeğim memeyi almamak için sesi kısılana kadar ağladı öyle çok etkilendiki uykusunda bile ağlıyordu henüz 5 günlük bunun onda travma etkisi yaratmasından korktum ve dedimki tek iyi olsun sağlıklı olsunda varsın memeden almasın :( üzücü ama yapacak başka birşeyim yok:(