betard ben emzirirken de kullanıyordum. O zamanlar sütü artırıyordu ama şu durumlarda azaltıyo. Mesela bebek hiç emmezse pompa bebeğin cenesi gibi olmadığı için memeyi bebekler gibi uyarmıyo ve sağarken emzirir gibi 2-3 saatte sağman gerekiyorki bitmesin. Haa sağmak da o kadar sinir bozucu bişey ki bi de en az yarım saat sürüyo ondan 2-3 saatte değilde 5-6 saatte bir sağıyosun ister istemez. O zamanda beyin süt üretmiyo . Bunlara dikkat etmek lazımmış kiiii ben geç kaldım sanırımmm