NaimeYilmaz ben 36. Haftada Doğum yaptım 2 600 doğdu 2 400 e düştü emzirmeye çalışırken mamaya başlayınca kilo almaya başladı aptamil kullanıyorum kutunun arkasında 2. Haftadan sonra 90 ml geçilmesi yazıyo ben henüz kilo olarak çok küçük olduğu için fazla gelebilceğini düşündüm geçmedim biraz daha böyle devam edim öyleyse