Beriltalay 🙋🏻♀️ 3ay 16günlüğüz. Hem emiyor hemde aptamil conformil1 mama kullanıyoruz. Bu aralar nedenini almadığım bi sebepten dolayı çok fazla emmiyor. Verem aşısından sonra çocuğun huyu değişti.🤦🏻♀️ 2 2buçuk aylığa kadar biberonlarını hep steril ettim ama doktor gerek yok dedi bende bıraktım. Biberon olarak philips avent kullanıyoruz. Dikkat ettiğim bi husus yok, edilmesi gereken birşeyler varmı ki?