Merhaba benimde sütüm yok bebeğim 44 günlük ve ilk başta verilen antibiyotikleri içmeyip unuttuğum için göğüslerimde sıtma oldu elle sıka sıka sağdık ve süt geri kaçtı bir daha gelmedi ağız sütünü verebildim birde bi kaç gün 30cc kadar süt. Bende hastanenin önerisi aptamil ve bebelac diye aptamil aldım kabız ve çok gaz yaptı bebelac gold geçtim beğenmedi şimdi evolvia kullanıyorum memnunum birde bio gaia gaz damlası kullandım o da işe yaramadı zinco damlaya başladım çok şükür bu daha iyi gibi. Bu arada süt veren anneleri gördüğümde ağlama geliyor ben çok uğraştım sütüm gelsin diye ama olmadı birde anne sütü almayan bebekler çok çabuk hastalanıyor diyorlar daha çok yıpranıyorum. Ama bence şimdiki mamalar anne sütü kadar olmasa da çok yakın.