Kahvegerek PoyrazinannesiEbru bioagia kullanıyorum bende sabah 9 akşam 9 da veriyorum düzenli kullanımda işe yarıyormuş bu damlalar zaten. Henüz bi sıkıntı yaşamadık 50 günlüğüz
atlasbebek Mucizemmmm Metsil kurtarıcım oldu burdaki yorumlara bakp almaya karar verdm 3 gündr düzenli bi şeklde veriyorum şükür dünde bugnde uyudu oğlumm 🤦🏻♀️
Selensahins Zulal09 canım bir de bebeklerin poposunda çatlak olursa kaka yapmıyorlar. Bizim doktorumuz rutin muayenede farketmişti çatlağı ve krem verdi popo deliğine sürüyordum. Çatlak var mı kendin bir bak istersen ya da doktoruna baktır.
Merrvesph11 Balprens çok teşekürler size bişe daha soracaktım bebeğim göz muaynesine gitti sol gözünde sulanma oluyo normalmi sizce?
Balprens Merrvesph11 canım gözünü hafif bir şekilde demli çay ile sil sıcak olmasın soğukta olmasın anlatabildim mi bunu birkaç kez tekrarla geçtiğini hissedeceksin birde çayla sildikten sonra asla silme başka birşey ile gözünü büyük bir ihtimalle mikrop kapmıştır yani bu havalarda çok fazla oluyor gripli insanlardan uzak tutarsan iyi olur virüs olarak geçiyor bebeklere enfeksiyon riski oluşturabiliyor bu gibi durumlarda 🤗
Eymenn Bio gia yı nasıl kullanıyorsunuz.ben günde 1 sefer 5 damla veriyorum.aynı zamnda 3 defa 10 damla sab kullanıyorum.ama kolik olduğu için hala hiç çıkaramıyor gazını kriz geçiriyor
Elaninannesi Eymenn cok emdırıyorsunuzdur bence gazlı seyler de yemeyın duzelır benımkıde oyleydı 20 dk emdırıp atıyorum kucagımdan uyumuyo mu emzık verın basları aglıyolar kendı besıkte uyumayı ogrensın sımdıden tabı gazını cıkartın cocuk tekme atmaya basladıgında cok yuklenıyorsunuz demekmıs ben gerekırse sabahları saat bası reddetmıyorum emzırıyom ama dedıgım gıbı cok tekme atıyorsa gazı vardır gazını cıkartıp emzırın
ZeyooZ Biogaia verdi doktor hic bi faydasini gormedim. Kakasini da yapamiyor onu da duzene sokmadi bebegim daha 23gunluk 🙁
Elaninannesi ZeyooZ corba ıc tarhana mesela Bırde rezene papatya eger cok sorumsa ıhlamur ıkı tohum bır su bardağı kaynat gundr sabah aksam 2 kasık ver bagırsaklarını yumusatır
Balprens Merrvesph11 canım büyükler sürekli bişey söyler doktor bişey dedimi bunun gibi anne sütünü eğer veriyorsan bir kaba bir miktar sağ onun gözünün içine damlat anne sütü mükemmel bir antioksidan ve antibiyotik çayda da toksit maddeler çok fazla ve bebeği rahatlatır merak etme dediğimi yap birkaç gün içinde geçer 🤗
Eee Balprens Bisey sorabilirmiyim bebegim 4 aylik kolik nurse harveys ve biogaia kullaniyorum aglamasi hala devam ediyo kacinci ayina kadar kullanabilirm
Balprens Eee canım kolik yani gaz sancısı ne zaman biterse demekki çok şiddetli onun birde biberon tercihlerine bakın gaz yapmayan biberonlar var dediler browns ürünleri çok güzel deneyin derim birde yediklerine dikkat et anne sütünden acayip geçiyor mamaysa da dediğim gibi biberona bi bak derim🤗
DuyguUysalBayraktar Eee doktor bize bebelac nutricmfor,evolvia ac,aptamil conformil önerdi. Bu üçünü deneyin hangisi iyi gelirse onunla devam edin dedi. Bize aptamil iyi geldi. Onu kullanıyoruz şimdilik
Eee Balprens Sütüm az oldugu icin mama agirlikli besleniyo philips aventin 6 tane biberonu var evde browns duymustum ama gercekten iyi gelirmi acaba
Balprens Eee ben kendim onu kullanıyorum canım çokta memnunum Fransız malı ama çok iyi yapmışlar birde mamayı yaparken sakın çalkalama biberon fırçaları var onunla karıştır çalkalarken aslında bütün gazını yukarıya çıkarıyoruz hani böyle köpürüyor ya işte onuda içiyor bebeğimiz buda daha fazla gaza sebep oluyo öyle dene şu an indirim de biz aldığımız da 100 tl ye almıştık şimdi 65 felan 🤗