Dnzkizi Zsnd bebeginiz kac aylik peki bizde sab kullaniyoruz ama 1 damla veriyorum gunde 3 kez bebegim daha 22 gunluk
Zsnd Dnzkizi Bn yaklaşık 1 haftadır kullanmıyorum damla. Bu ikisini kullanmaya başladığımda 1aylıktı doktorumuz öyle söyledi damla sayımızı. Ama 1 damla çok az bence
DuyguUysalBayraktar Eee doktor bize bebelac nutricmfor,evolvia ac,aptamil conformil önerdi. Bu üçünü deneyin hangisi iyi gelirse onunla devam edin dedi. Bize aptamil iyi geldi. Onu kullanıyoruz şimdilik
Dnzkizi Zsnd acaba bende doktoruma danisip mi fazlalastirsam belki sizin bebeginizin durumuna gore 7 damla demistir 🤔
Balprens Eee ben kendim onu kullanıyorum canım çokta memnunum Fransız malı ama çok iyi yapmışlar birde mamayı yaparken sakın çalkalama biberon fırçaları var onunla karıştır çalkalarken aslında bütün gazını yukarıya çıkarıyoruz hani böyle köpürüyor ya işte onuda içiyor bebeğimiz buda daha fazla gaza sebep oluyo öyle dene şu an indirim de biz aldığımız da 100 tl ye almıştık şimdi 65 felan 🤗
Babygirly Mucizemmmm ben relaxtaz biogaia zinco denedim hiç biri işe yaramadı çok araştırdım colinox diye br damla var içinde canlı bakterilerin olduğu florayı düzenlemek için onu aldık dünden beri onu verdim bu gaz bizi mafetti🤭🤭🤭
Elaninannesi Kaganpasa20 Kaganpasa20 vallah basları cok aglıyo cekyata alıyorum sohbet edıyorum muzık acıyorum ellerını cıkartıp sılıyorum ellerıyle oynuyor elını öpüyorum evım cok sıcak mesela o yuzden sabah ve aksam komple gece gunduzu anlamaz ama ustunu degıstırıyorum cama dogru donduruyorum sabah oldu aksam oldu dıyorum daha 1 ay 24 gunluk ama olsun yınede sohbet edıyorum veya uyudugu zaman altını degıstıreceksem uyandırıp gerılıp gaz cıkarmasını beklemelısınız yoksa gazlı bı bebekte bu bıle sıkıntı cok ıkınıyorsa yapamıyor sa ıhlamur verıp bagırsaklarını yumusatıyorum veya cok ayağını karnına cekıp aglıyorsa bı damla lımona sut sagıp ıcırıyorum ve gunde 3 kere karın bel sırrt masajı komple bacak ayak suruyorum bırde söyle dıyeyım gazlı bır bebekse karnını ayaklarını sıcak tutun ben her alt degıstırmemde ıclık pantalon u corabı petegın ustunden alıp degıstırıyorum en azıbdan terıyle ayakları usumuyo karnı sıcak göğsüne de bez koyuyorum 1 ay cok cektım 24 gundur ıyı gıdıyo momsun sallanan besıgını aldım o da bı kurtarıcım tabı
Dnzkizi Elaninannesi benimde bebegim surekli sıkıyor kendini hep ıkınıyor ama doktora sormadan da limonmus ihlamurmus vermek istemiyorum. Ayaklarina karnina sicak havlu falan koysam iyi gelirmi ki
Elaninannesi Eymenn cok emdırıyorsunuzdur bence gazlı seyler de yemeyın duzelır benımkıde oyleydı 20 dk emdırıp atıyorum kucagımdan uyumuyo mu emzık verın basları aglıyolar kendı besıkte uyumayı ogrensın sımdıden tabı gazını cıkartın cocuk tekme atmaya basladıgında cok yuklenıyorsunuz demekmıs ben gerekırse sabahları saat bası reddetmıyorum emzırıyom ama dedıgım gıbı cok tekme atıyorsa gazı vardır gazını cıkartıp emzırın
Elaninannesi ZeyooZ corba ıc tarhana mesela Bırde rezene papatya eger cok sorumsa ıhlamur ıkı tohum bır su bardağı kaynat gundr sabah aksam 2 kasık ver bagırsaklarını yumusatır
Elaninannesi Aynen benimkide ole sıkıyo doktora bagırsak duzenleyıcı yazdırıcam bende ama ıhlamur annem bize kısın verıyormus bı kasık limonda bi damla karnına dogru ayaklarını sıkarsa bınde bır yanı verıyorum