Prensesannesiii26 Deletedmom50 bilmiyorum acilde bir kaç kez şahit olmuştum ayran icirtiyorlardi tabi o zaman çocuk yoktu evli değildim ve o zamandan aklımda kalan biseydi
zumramomm Ozge_AyazEfee çok şükür canım hiç bir sikintimiz yok uyuyor şuan,sorduğunuz için teşekkür ederim 🌸
Adarenn zumramomm of buna benzer annemin evindede var resmen büyüdü ağaç oldu evin içinde at diyorum atmıyor sen bu çiçeği atmadığın sürece ben bir daha bu eve gelmeyeceğim dedim. Resmen çiçek takıntısı var çok tehlikeli bir çiçek bu.
zumramomm Adarenn evet bu da sarmasikgillerden uzadı gitti.hep giderdi yanına ama ilk defa koparttı.bu aralar ne bulursa ağızda 🤦
zumramomm AliceAlya sağlık bakanligiyla konustum canım vuris olmayan bir hastaneye gidin dedi ama gitmedim ben, gözlemliyorum
Kahramanne merhaba bende dün sabah oğlumu yakaladım koparmış ağzına götürüyordu hemen yoğurt verdim yutmamıştı ama … Ama doktora danışın yine
zumramomm Kahramannemerhaba canim ben gördüm koparttigini gidene kadar yuttu damağına yapısmis çok küçük olduğu için alamadım.su verdim, şükür bir sıkıntimiz yok şuan
Pamuk_seker Kahramanne canım.bu tarz şeylerde yoğurt ayran etkisi yok vermeyin ilk yardim eğitiminde yanlış olduğunu belirttiler
zumramomm Damla_K şuan için hiç bir semptom çıkmadı çok şükür ilk 30dk-1saatt içinde şişme, kusma,kızarıklık olmadı o yüzden vuris varken gitmek istemedim