Prensesannesiii26 Deletedmom50 o zaman yanlış bilgi vermeyeyim acilde doktorların icirttigini gördüğüm için demiştim çok özür dilerim 🤗
Byhnasel zumramomm bence 112 yi arayıp bildirin oraya sorun yada kendi doktorunuz yoksa devlet hastanesinin çocuk acilini arayın oraya sorun beklemeyin
Yusufyigit-1 zumramomm canim gözünü korkutmak istemem ama bu çiçek hiç iyi deil ya maalesef bir gün annem yanlışlikla ağzına mi sürmüş ne kaç gün dilim uyuştu dedi o yüzden hemen doktorunla irtibata geçmelisin..
zumramomm Yusufyigit-1 hiç bir belirti yok canım kizim gayet iyi çok şükür.dilinde yara dahi yok neşesi yerinde oynuyor.parca çok küçüktü zaten etkilenmemiş büyük ihtimal.aradan baya zaman geçti
zumramomm Papatya-kiz Allah korusun 😞sabah olan olay ve hiç bir belirti yok.aglayan çiçek daha zehirli o olmasın?
Kahramanne Papatya-kiz yaaa 😔😔😔 ama bir tepki yok yemedi ki agzina goturdu aldim hemen bir tepki vermedi … offfff icime kurt dusurdunuz
zumramomm Kahramanne o zaman birşey yoktur canım Allah korusun çoktan belirti verirdi 2ila 6saat arasında bütün belirtileri gosteriyormus çünkü.iyiki ağzına almadan yetismissin.bizim ki aldı
Papatya-kiz zumramomm allahta yememis gercekten cok zehirli bi cicek komsumuzun bebegi bu cicek yuzunden vefat etti annemle kaynanamda cok var seviyorlar bunu kizimi oraya goturunce kaldirtiyorum
zumramomm Mucizem-06 bu çiçek daha zehirli ağlayan çiçek diye geçiyor ve direk etki gosteriyormus nette arastirirken gördüm.ama arkadaşın çocuğu Allah’tan yememiş.benim kızım yedi 😞😞