zumramomm Bebeğim bu çiçeği yedi minicik bir parça ama zehirli çiçekler arasında geçiyor Okbasi Sarmaşığı ismi.bilen var mı ,bir sorun olur mu?
tosuncukannesi zumramomm bence hemen doktorunuza yazın yada bir acile götürün çünkü bazı çiçekler Allah korusun ölüme bile sebep olabiliyor
Deletedmom819 zumramomm evinizde niye bulunduruyorshnuz🤷♀️🤦🏽♀️ İnşallah zarar görmez. Benim çiçeklerim asla ulaşamayacağı yerde durur. Dikkat edin inşallah bişey olmaz🤲🏼
Deletedmom50 zumramomm off çok geçmiş olsun inşallah birşey olmaz Dr sorun bence burda kimse bunu bilemez bideadem öyle.birsey neden halen evdeki cnm baskanbir yere götürseydin az buyuyene kadar :(
Prensesannesiii26 zumramomm hemen doktorunuzla irtibata geçin ve bol su icirin ek gıda donemindeyse yoğurtla yedirin
zumramomm Prensesannesiii26 yoğurt asla yemiyor su içirip emzirdim.damagina yapışmıştı alamadım oksurunce su verdim parmak ucu kadar döküntü yapar yazıyor nette 🤷
Prensesannesiii26 zumramomm bir iki kasıkta olsa vermeye çalış canım ayran yap oyunla falan bı şekilde yedir bir iki kaşık bile olsa yesin bol bol su içir emzir bir belirti gorursende hemen acile götür gözünü üzerinden ayırma