DogaLina elifimmmt bence boşver. Bende 20 gün kaldılar ama zor ettim 20 günü bende sezeryan olmuştum. En fazla 10 gün yetermiş yani boşver sende
Burcu04 elifimmmt ben hiç durdurtmadım kayınvalidemi yanımda ablan bekledi 3 gün sonra hep yalnızdım ilk çocuğum ve hiçbirşey bilmememe rağmen çünkü onlar oldukça başaramıcskmısım gibi geldi çünkü bi süreden sonra hep yanlız kalıcaksın ne kadar erken o kadar iyi bence emin ol tek daha rahat edip anne olduğunu anlıyorsun
Afragunn kirmizitilki çok şükür evet diyebilirim bozulduğu zmanda oluo ama akşam saat 10 11 gbi uyuyor gece bi kere emio sabhda 7.30 kalkıyoruz gündüz uykuları azaldı şuan biraz ama bi kere 1.5 saatlik uzun uykusu var
Mom010 kirmizitilki eşim yanımdaydı ama alışmıstım zaten 4 ay boyunca sadece bebegimle ilgilenmiştim yemek fln hep annem yapmıştı hafta sonlarıda surekli annemdeydim
Esrabenzet elifimmmt boşver ben kimseyi istemedim 43 gün oldu hep eşimle bakıyoruz annem 1 sokak uzakta kayınvalidem alt katta günde 1 sefer yapan çıkıyor ya çıkmıyor kendin büyüt bebişi en rahat
Marjinal_Anne2 Ben de 10 gündür kaynanamdayım ve gitmek istiyorum ama hep korkutuyorlar yok tek yapamazsın yok yemek iş çocuk nasıl olacak o yüzden stres oldum , ama evime geçeceğim ne olursa olsun
anakraliceee @elifimmmt ilk doğumda normaldi kendi annem kaldı 20 gün ozamn çalışmıyordu.kayinvalidem ameliyat olmuştu ikincisi sezaryandi annem 6 gün kaldı yanımdaçalıştığı için kayinvalidem de rahatsız diye gelmek istediği halde istemedim eşim evdeydi kayinvalidem kadın yolladı temizlik için ben gelemiyorum bu şekilde yardımım olsun diye Allah razı olsun 5 aylığız hala da 2 haftada bi yollar😊
Anne82 elifimmmt ben ilk gunden beri tekim cok a rahatim baskasiyla daha zor bide benimkiler hizmet bekliyordu
Annecee elifimmmt yanında durmalı biri ya gerçekten çok ihtiyaç duyuluyor doğru düzgün dogrulamiyorsun bebeğini alamıyorsun ben kalkana kadar çocuk katılıyordu aglamaktan gece zaten uyanıyor sürekli Allah yardımcın olsun
deryata elifimmmt yine iyi benim annem bi gün bile yanımda kalmadı. bi tencere çorba yapmadı. hastanede yanımda kalmadı. 7.5 aylık olduk hamdolsun. hala yanımda olmayışı aklıma geliyor ağlıyorum
Nezormus Hiç gün 🤣hastanede de eşim kaldı yanımda hep kendim baktım.2 günlük sezeryanlı birde kaynanam oturdu ben yemek servisi yaptım.Hiç kimse kalmadı yani en temizi kimseye bi borcum yok ben sana baktım ayağı yapamaz kimse 🤷♀️🤣
kokusudalin elifimmmt benim kendi öz annem beni 3. Gun bıraktı gitti. Bebegim 3 günlükken hastaneye yattı gelmedi. 1 haftalıkken tekrar yattı küvete 1 hafta kaldı gelmedi aramadi sormadı. 1 bucuk aylıkken 10 gun hastanede yatti yine gelmedi. Ben herseyin üstesinden kendim geldim. 6 ay oldu nerdeyse görüşmüyorum. Kafam rahat iyisi kötüsü bana brnde o dikislerle ordan oraya gezdm hastsne kapılarında yattim ama cok şükür bu halime de boşver kalan kalsın giden gitsin. Biz yalnizda basarabiliriz
Sibelsu elifimmmt . Sezeryan doğum yaptım .15 gün annem yanımda kaldı ve beni hiç yataktan çıkarmadi sadece yürüyüş yaptım . Pskolojik açıdanda eşimin ailesini hiçbirini 40 gün boyunca hiç gormedim . 😂
Emeliss elifimmmt benim kimse yoktu kardeşim 5. Gün gitmek zorunda kaldı tek başına daha iyi oluyor emin ol
AdasuAnnesi elifimmmt valla bizimkiler 20 güne yakin dönüsümlu durdular ama inan ben sıkıldm ve gelmeyin dedm insallah toparlanirsn da gerek.kalmaz bem sahsen cok sıkılmstm takma bebeginin tadini cikar
AnneBebek1 Deletedmom72 Kesinlikle katılıyorum benimkide öyleydi. Camis gibi oturur annemleri izlerdi poposunu yerden kaldirana kadar annem ablam herseyimi yapardı. Niye geldiyse zaten anlamadim gelincede annem yanimda diye akraba gezmelerine gitmisti bende uyarmistim madem geldin bak bana diye annemler burda sen keyfine gelmişsin dedim.