elifimmmt benim teyzem geldi doğumdan bir gün önce 20 gün kaldı, kızkardeşim ve eşi geldi bir hafta kaldılar, erkek kardeşim yanımdaydı o da doğumdan 20 gün önce geldi 20. gün gitti. Babam iki gün kaldı, yurtdışında çalışıyor. Eşimin annesi doğumdan bir hafta önce geldi taburcu olup eve geldiğim gün son oyununu oynayıp damarıma iyice basıp kavga edip çekip gitti. Sezaryenden hemen sonra ayaklandım, ağrım sızım oldu ama çok kısa sürdü.
Yanınızda kimsenin olmaması inanın daha huzurlu daha sağlıklı, ev işlerini yavaş yavaş yapın yemek vs. Diğer ağır işleri bir süre erteleyin yada samimi olduğunuz güvendiğiniz birisi varda arkadaş olabilir destek isteyebilirsiniz. Ben 20.günden sonra yalnızdım hala da öyle, eşim var sağolsun ama üç ay yoktu bir buçuk aydır evde ve sadece yemek ve oğlumuzu uyutmak konusunda destek, onun dışında yine her iş bende. Herkes gelse ve uzun kalsa mutlaka bi arıza çıkar çıkıyor da hep duyuyoruz, insan kendi annesiyle bile lohusa döneminde anlaşamıyor.