elifimmmt bende sezeryan doğum yaptım canım hastanede annem ve eşim kaldı yanımda sonraki 20 gün ise annem kaldı yanımda bu 20 gün boyunca kayinvaldem doğru dürüst gelmedi kendi annesini kaybetti o sıra telaslari da vardı ama hani aramadı da hiç. 20 günden sonra annem bir kaç gün geldi gitti ben ne kadar çabuk alisirsam o kadar iyi dedim ayaklandim zaten kayinvaldem de bir kaç gün öyle geldi iki üç saat durdu gitti bebeğimde sakin bir bebek değildi o zamanlar yani o yüzden kendim kaldığım zamanlarda zorlandım ama alıştım şimdi 2 aylık olduk bir aydır hatta daha fazla süredir yalnız bakıyorum kızıma böylesi daha iyi boşver karışan eden yok kendi kafana göre kimi iş yapıyorsun kimi yatiyosun yani. Ne kadar çabuk yalnız kalırsan o kadar çabuk alışıyorsun.