aselnur34 barlas2020 ananem dedem falan başvırmauşlar almışlar onlar dayım da başvurdu aldı anneme de dün başvurduk onu bekliyoruz çabuk geliyor cevap zaten
Deletedmom306 aselnur34 canım bu 3.faz olarak geçiyor internetten okudum acaba dayınlar 2.fazdan mı aldılar 1000 TL yi
poncikci Huysuzbebisinannesi bende başvurdum ama e devletten sosyal yardım bilgilerine tıkladığımda kapsam dışına çıktı diyor ama pandemi olan yardımmı o yazmıyor, siz almışsınız ya e devletten girip bi bakarmınız sizde ne yazıyor
Huysuzbebisinannesi Deletedmom306 ilk dagitacaklar diye duydugumda basvuustum canim.2nci fazda getirildi
Arasmertinannesi Domino salıyı beklemene gerek yok canım başvuru günü kaçanlar haftasonu yapabiliyor 🤗
Huysuzbebisinannesi Prens-annesi6663 eve geliyor canim.bana sosyal kurumdan biri ile bekçi getirdi.virus dolayisiyla evlere teslim ediliyor
Htic-btry17 Ebrs Her haneden bir kişi yapabilir Hane saysıolarak alanacakmış başvuru Siz yada Eşiniz yapsa bile 1 hane olarak algınacakmış başvuru öyle duymuştum