Ben kendimi cok kastım biraz acı hissettim hatta kendini kasarsan bu kac kez yaomak zorunda kalırım sakin ol ve yaslan dedi erkek hemşire vardi yapilirken göğsüme yaslan kimildama dedi adama öyle bi sarildimki korku ve paanikten 🙊 igneden sonra hemen uyuşma başladı çabuk çabuk yat dedi bana sonra doktorum geldi basimdakiler benle konuşurken birden bi rahatlama oldu ve kizimin ağlamasıyla bak bakalim dedi doktorum ağlamaya basladim allah herkese nasip etsin 💕 mide bulantim oldu söyledim bisey yaptıklarımı farketmedim ben zaten çok paniktim surekli konuştular öncesinde benimle