balkizimveben ben 9 ocakta spinal+epidural anestezi ile sezaryen oldum. Benim hem belime iğne yaptılae hemde belime katater taktılar ve o katater bir gece kaldı, her ağrımda oradan ağrı kesici yapıldı müthiş birşeydi. Asla iğne acısını hissetmiyorsunuz. Düzgün pozisyonda durursanız çok kısa sürüyor ki ben duramama rağmen uzun sürmedi 🙈 sezaryen zaten o şekilde bence çok güzeldi. Bebeğimin çıktığı ana şahitlik ettim yanıma getirdiler ten tene temas gerçekleştirdik 😊 hafif sarsılma hissediyorsunuz ama asla rahatsız edici bir şekilde değil. Bebeğim babasıyla ve çocuk doktoruyla çıktıktan sonra ben sakinleştirici istedim doktorum hafif verdi uyumuşum. Ama ben sezaryene 9 da girdim bebeğim 9.21 de doğdu ben 10 da odamdaydım. Korkmayın ben boşuna korkmuşum 😂 ayrıca bende iki gün sonda takılı kaldı büyük rahatlık kalkıp sürekli tuvalete girmem çok zor olurdu çünkü bol su içmeniz isteniyor ayrıca serum veriyorlar sürekli