balkizimveben heyecan kalmıyor ki. Belinizden uyuşturuldukta sonra damardan bir iğne vuruyorlar. Adeta bir şişe 70lik rakı içmiş gibi mayışıyorsunuz. Bir rahatlık geliyor insana. Ben bayağı ekibi güldürmüştüm hatta. Hastaneden çıkana kadar da devam etmiştim güldürmeye. Korkmayın hemencecik oluveriyor anlamıyorsunuz bile. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻
dipnot: anestezi doktorun açıkta kalan yerlerinizi örtmesini isteyin. Böylece hiç üşümeyeceksiniz🥰