LiYaRzuU canım teşhisin adını bilmiyorum bize sadece açıklaması yapıldı böyle böyle diye tek doktorun dediğine bağlı kalmayıp başka doktorlara da sorduysan ve onların görüşleri de o yondeyse yada gözükme imkanın varsa docente gozuk ona göre tedavi sürecini baslat geç kalmadan canım