Organiktavuk ben sanki hemen gittimde ne olduki başta ödem geçer dedi ilk doktor geçmeyince başka hastaneye gittim yine net bişey yok o kadar param da gitti sonra devlete geçtim araştırmaya yönlendirdi ora da 9 eylül Ünv. En son lazere gün verdiler eğer önlemini almazsak görme merkezine ilerlediği an gözü kaybedebilirz dedi sen yinede ihmal etme bi görün 🤷♀️ Benimde kızımı bırakacak kimsem yok eşimle gidiyoruz o aşağıda bakıyo ben hallediyorm bakalım salı günü ne olacak çünkü doktor muhakkak başında biri olsun dedi.((