LiYaRzuU aslında birden değilmiş oncedende olmuş ama çok çok nadirmis sonra birden arttı ayda bir sonra haftada bir derken her zaman bu şekilde olmaya başladı ama eşim çok inatçıdır o yüzden doktora goturemedim taki kendisi artık pes edene kadar korkulacak hicbisey yok canım gerçekten öyle çok büyütülecek birşey değil gittiğimizde doktor bize çok ilerlemiş düzelmeye bilir bir umut demişti ama çok şükür düzeldi belkide umut vermek istemedi o yüzden böyle söyledi bilemiycem tabi ama aksatmamak gerek bak bir yıl olmadı daha 10 ay falan oldu ilk tedaviye başladığımız zamandan bu yana ve şuan hiçbir sorunu yok çok şükür uzağı görememek dışında oda çocukluğundan beri varmış zaten korkma endişe etme belki seninki başka birseydir sadece aynı şeyler olduğu için belirtiler yazmak istedim evet göz içinden yapılıyor hatta ilkinde eşim sağlayacaktı nerdeyse fobisi olduğu için ama hiç hissetmedim bile dedi bir damla sikip yapıyor iğneyi ama dediğim gibi belki seninki hiç böyle bişey değil gözünü gördüğün için vs bunu doktora gitmeden bişey söylemek yanlış olur canım benim