Zozdemir Bende bunu ilk kez duyuyorum. Ne türden sağlıksız olabilir ? 2 tane yiğenim var biri bizim yanımda büyüdü nerdeyse hiç corapsız yatıralım vs olaylarını bilmem şimdi 9 yaşında maşallah herşeyi yerinde. 2. Kardeşi oldu ablam ikisine de hep külotlu corapla gezdirirdi hiç böyle çarpıklık olayına rastlamadık. Rahatlık bakımından vs diye düşünülebilir bilemem orasını.