gonul0805 sizin bebis cok kucukmus, ayaklari usurse gazi olabilir ama zaten nisan ayindayiz yaz geldi sayilir biraz daha bence corapla devam edin sonra cikarirsiniz nacizane fikrim 🌸 biz 6,5 aylik suan corapla kesinlikle yatirmiyorum ama ilk 3 ay corap+patik giydiriyordum cunku asiri gazliydi korkuyordum belkide hata yaptim bilemiyorum:)